[א. תורידו את האק [יש הורדה בסוף המדריך
cac ב. פתחו תיקיה חדשה בשולחן העבודה בשם
לתוח התקיה החדשה שפתחנו rar-ג. חלצו את הקבצים של האק שבתוח ה
[C:\Nexon\Combat Arms EU ד. כנסו לתיקיה של המשחק [אצלי זה
לתיקיה של המשחק d3dx9_33.dll ה. העתיקו את הקובץ
שבתיקיה החדשה שפתחנו SimpleChams.exe-ו. כנסו ל
ז. כנסו למשחק, התחברו, וכנסו לאחד החדרים
שבמקלדת Insert ח. לחצו על הכפתור
ט. סמנו את האק שאתם רוצים להשתמש בו בעזרת החצים שבמקלדת
י. לחצו על החץ הימיני במקלדת בשביל להפעיל את האק
*Chams = לראות את כל האנשים במפה בצבעים
Chams - 1 = בצבע ירוק וכחול
Chams - 2 = בצבע אדום וצהוב
Chams - 3 = בצבע לבן ושחור
*NoFog = לא יודע מה זה
NoFog - Off = מקובה
NoFog - On = דלוק
*Crosshair = כוונת
Crosshair - Off = מקובה
Crosshair - On = דלוק
*Asus = לראות דרך הקיר מה יש אחריו
Asus - Off = מקובה
Asus - On = דלוק
*Fullbright = לא יודע מה זה
Fullbright - Off = מקובה
Fullbright - On = דלוק
*Speedhack = מהירות ריצה
Speedhack - x1.0 = כפול 1 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x2.0 = כפול 2 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x3.0 = כפול 3 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x4.0 = כפול 4 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x5.0 = כפול 5 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x6.0 = כפול 6 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x7.0 = כפול 7 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
Speedhack - x8.0 = כפול 8 מהמהירות ריצה הרגילה במשחק
קרדיט רק לי על המדריך אין להעתיק / לגנוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
For some reason my browser doesn't show the signs.
And what the hell is the point of this?
For hebrew persons to know how to hack Ca Eu ;
Originally Posted by DaddyStrikes
For hebrew persons to know how to hack Ca Eu ;
hebrew is like uhh 1000 years old (if im right), so its an ancient dead language -.-, so i don't see the point of posting this .
oh and i raised your haba ^.^
lol it isnt dead language all israeli people talk this איזה אפס זה שמעליי סתם זין
lol ריצה הרגילה במשחק
yea.. jordie u failed ATM and i raised urs to
LOL!!!!!
i have nothing else to say....
חחחחחחחח בעברית
חחח רעיון טוב חח
:S english?
its Hebrew thread.. so please lets not post in this 1 anymore, only Hebrew please!
EDIT: And Fr0z3nH3r90 is still on LVL 3.. like WTf?? CLICK!!!