Need some People [NL]
Sorry for this dutch post people but for this I canonly use dutch people.
Oke ik heb mensen nodig die een headset hebben en die bereid zijn wat tijd op te offeren. Ik wil namelijk proberen om in WarRock een comisch filmpje te maken. Zoiets als Mine en Mine 2 (Als de die filmpjes nooit heb gezien moet je er echt eens naar zoeken). Als je interesse hebt PM me maar dan zien we wel verder.
Ik help je wel...
Kmoet herkansing voor de overgang doen, voor Duits, om naar 5vwo te gaan.
Ik zal dus de komende tijd erg druk zijn. (herkansing is Maandag)
Misschien dat ik op zaterdag wel een plekje vrij heb.
Ben vaak online, dus daar zal het niet aan liggen.