Originally Posted by raulhidalgo yo tambe soc català i t'entenc fill de puta tu si que ets un fillde la gran puta cabro de merda y em cago en els teus morts,si tens collons diguem de on ets y quedem per veure qui te mes collons puto de merda a veure si la tens tan grossa com jo a veure em cago en tots el teus mort mort de gana ojo amb el que dius