למי שלא הבין איך להשתמש :
כנסו לתיקיה של הקומבט ארמס
תמחקו את הקבצים האלה:
Chars_t_body.rez,
Chars_t_head.rez,
Chars_t_hand.rez,
Chars_t_face.rez
1.קיצור פתחו תתיקה של קומבט ארנס
2.תפחו תיקיה GAMES
3.תמחקו תקבצים
4. כנסו למשחק
5. והינה "האק" קטן [בערך האק? חח] תהנו
יאללה תביאו THANKS
חח