FU** YOU! I Wanted 32X Please do one For it X32!!!
have no 32bit windows and dont need 32bit XDDD
hey pceumuel....today i saw you testing the hack at crossfire europe...i remember you were testing the free walk at Piramid map
if you have time...please make it work on win 7 32 BIT too please
THANKS
xD my FreeWalk works fine ... but who needs x32? ...
i try it but today its only x64 ...
dann benenn sie doch um ...
Pce i am ChuckNorisJR from crossfire and pls make a 32 version!pls !
It crashed, when i inject.
Crossfire shutdown.
I have Windows 7 64x.
Edit: da ich grad sehe das du deutscher bist.
also bei mir schließt sich crossfire einfach wenn ich den injetziere mit einem
undected injecto.
Ich habe Windows 7 64 bit, wie auch du schreibst.
what injector do you guys use?
sometimes the game crash and sometime i gets client